Standardowy czas realizacji zamówienia na terenie województwa śląskiego wynosi od 3 do 7 dni. W pozostałych regionach Polski czas ten może wydłużyć do 14 dni roboczych, co jest związane m.in. z transportem materiałów.
Zarówno przed, jak i w trakcie realizacji zamówienia jesteśmy cały czas w stałym telefonicznym kontakcie z Klientem, którego informujemy o wszelkich postępach prac. Dostosowujemy się do Państwa kalendarza, dlatego po złożonym zamówieniu wspólnie ustalamy dogodny dla Państwa termin. Rozliczenie za zamówienie pobieramy, po wykonanej pracy. Istnieje również możliwość zapłaty z góry. Od naszych Klientów, nie pobieramy zaliczek. Wyjątek stanowią natomiast wszystkie zamówienia wykonywane na specjalne życzenie.
Wówczas wymagana jest przedpłata w wysokości 20% wartości brutto. Ostateczny koszt garażu kształtują wymiary, rodzaj konstrukcji i to, z jakiego materiału zostanie wykonany: blaszany ocynkowany, akrylowy, czy drewnopodobny. Dodatkowo wycenie podlega również rodzaj i odcień farby, którą Państwo wskażecie. Zamówienia przyjmujemy zarówno za pośrednictwem e-maila, jak i telefonicznie.
Na stronie głównej naszej firmy mają Państwo możliwość przeprowadzenia także wyceny garażu nietypowego – czyli o niestandardowej wielkości (z dodatkowymi oknami, niestandardowym spadem dachu, lub dodatkowymi bocznymi drzwiami wejściowymi).
Podawane przez nas wymiary garaży, są wymiarami zewnętrznymi, dlatego planując zamówienie konkretnej budowli, należy doliczyć kilkucentymetrowy zapas. Istotny jest również kierunek otwierania drzwi. Prawidłowe określenie polega na wskazaniu, w którą stronę do zewnątrz (stojąc przed garażem), otwierają się drzwi.
Ile wynosi czas montażu zamówionego garażu?
Transportowane do Państwa garaże są przywożone w gotowych częściach, wymagających jedynie prostego skręcenia i połączenia elementów. Czas montażu standardowej konstrukcji wynosi zwykle 30 minut. W przypadku rozbudowanych budowli czas ten może wydłużyć się do godziny. Na wykonaną usługę dajemy Państwu 12-miesiączną gwarancję.
Wielu z naszych Klientów zastanawia się, czy do postawienia garażu na terenie swojej posesji wymagane jest pozwolenie budowlane. Zgodnie z prawem budowlanym i art. 29, rodz. 4, pkt 2: „Pozwolenia na budowę nie wymaga budowa wolnostojących parterowych budynków gospodarczych, wiat i altan oraz przydomowych oranżerii (ogrodów zimowych) o powierzchni zabudowy do 35 m2, przy czym łączna liczba tych obiektów na działce nie może przekraczać dwóch na każde 500 m2 powierzchni działki.”
Oznacza to, że na każdej działce o łącznej powierzchni 5 arów, bez zezwolenia budowlanego istnieje możliwość postawienia garażu o powierzchni nieprzekraczającej 35m2.
Jak przygotować podłoże pod garaż?
Składając zamówienie na garaż, wcześniej należy odpowiednio przygotować podłoże. Jest to podstawowy warunek, który należy spełnić, by postawiona konstrukcja pozostała w bardzo dobrym stanie przez wiele lat.
Przede wszystkim należy zadbać o wypoziomowanie podłoża. Co to oznacza? To nic innego, jak wyrównanie obszaru, na którym stanie garaż. Najszybszym rozwiązaniem będzie dokładne zmierzenie wyznaczonego terenu, podzielenie go na tzw. siatkę, a następnie przekopanie i zagrabienie. Garaż blaszany powinien stanąć na twardym podłożu, w tym celu dobrym rozwiązaniem będzie:
- Wylewka betonowa – należy jednak pamiętać, by zachować różnicę około 20 cm od docelowych wymiarów garażu.
- Bloczki betonowe – czyli użycie np. płyt chodnikowych, które ułożone zostaną na wyrównanym podłożu. To sposób, który sprawdzi się w przypadku małych standardowych garaży blaszanych.
- Narożniki betonowe – to opcja stosowana wtedy, kiedy nie mamy możliwości wylewki, lub całkowitego wyłożenia podłoża płytami chodnikowymi. Narożniki (słupki betonowe), należy ułożyć w narożnikach garażu i pośrodku ścian bocznych, tak by zapewnić konstrukcji solidne oparcie. Sposób ten sprawdza się jednak tylko przy małych blaszanych garażach.
- Fundament betonowy – to doskonałe rozwiązanie, szczególnie polecane do garaży premium i tych dużych powierzchniowo. Fundament betonowy to gwarancja wytrzymałości i solidności wsparcia konstrukcji przez wiele lat. Po wylaniu fundamentu nie należy wypuszczać z niego elementów, które docelowo mają służyć mocowaniu garażu. Kotowienie konstrukcji najlepiej jest przeprowadzić za pomocą dybli rozporowych. Wprowadzenie ich wymaga jednak wywiercenia dziur w betonie, w które zostanie wkręcony garaż.